hello

Tänkte bara in och skriva en snabbis...
Imorgon fyller jag 16 år! :D
Fan va fort tiden går, snart så kommer alla typ skiljas åt när vi slutar 9:an känns värsta tråkigt. Är forfarande inte säker på vart jag vill gå, men det har lutat åt Borlänge ett tag, så det verkar som det blir det. Men fan vad jag kommer sakna alla, och älskling som ska flytta till Örebro, kommer bli jobbigt.. Men hoppas det blir bra i alla fall, har ju kollat på skolan nu och pratat med kvarnsveden och så, så det känns ju bra. Skolan, soltorgsgymnasiet, var väl inte direkt den nyaste och var typ 5-6 våningar jävligt många trappor var det! Kvarnsvedens tränare ville gärna att jag skulle börja träna med dom, så det känns väldigt bra för är ju där jag har velat spela så.

I helgen har jag inte gjort så mycke, känns som det har varit lov eller nå för har verkligen chillat hela helgen. Och fick till och med två sovmorgonar (!), var ett tag sen jag fick det. I går var jag hos älskling och fick en jätte gullig present, en björn borg parfym som luktade asgott :)
Vad ska man göra på valborg då? Ut med jossan eller blge, ska ha kul i alla fall! Vad ska ni andra göra då? om någon nu läser min blogg ;)



Hare bra!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback