ny frisyr?

Börjar tröttna på mitt hår nu (långt, platt, ful färg och tråkigt), så känns som jag vill förnya det lite nu. Har någon förslag på hur? (om någon nu ens läser bloggen) Funderar på att inte ta så mycket på längden, men klippa upp det ganska mycket i alla fall för nu är det typ helt slickat. Sen så ska jag klippa lite sne lugg och göra blonda slingor tror jag? Ska klippa mig om tre veckor om mamma är snäll och ger mig ett presentkort på hårateljén.

 Saknar håret faktiskt.

Idag har jag inte gjort så mycket då , varit ute i solen (och säkert fått fräknar..) och sen ätit godis, fast påskgodis är ju inte ens gott. Snart åker vi till Mellby, ska bli skitkul hoppas jag (och varmt väder!) Ska väl träna två pass per dag i en och en halv timme i tre dagar, sen så verkar det dom vi skulle ut och springa en gång per dag, så kommer nog träna ner oss rejält där nere, jag 9 träningar på tre dagar är ganska mycket det. Men kul är det också, fast tråkigt att vårat lag har så få personer som verkligen vill, vi har lite personer överhuvudtaget.  Fått haft tre krismöten tror jag om varför vi är så lite folk.. Längtar tills jag får börja spela i ett bättre lag, för vill verkligen spela fotboll och spela tillsammans med såna som vill lika mycket. Vi hörs efter nästa helg.

GLAD PÅSK!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska göra precis så som du skrev !

Med lite slingor, men tycker du ska spara längden :D

2009-04-15 @ 19:49:45

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback