snart påsk!!

Hejsan, det blir verkligen inte mer bloggande fast jag säger att jag ska. Men datan är inte mitt liv precis, sitter väl typ här högst en gång i veckan och hade nog kunnat klara mig utan datan faktiskt. I helgen var det dalalagsuttagning i Hofors, så fick gå upp vid halv 6 i lördags. Men vad gör man inte? Det kändes jävligt bra iaf, hoppas det gick bra också. Vi var typ 15 stycken, resten var sjuka tror jag. På förmiddagen hade vi en liten träning, 4 stycken vricka foten tror jag. På eftermiddagen skulle vi spela match mot Hedemoras division 3 lag, vi var 12 spelare alltså 1 (!) avbytare. Det betydde alltså att man fick spela hela matchen och det var ju kul i alla fall. Vi vann matchen med 3-1, en av de bästa matchen vi har spelat tror jag. Skönt att vi äntligen fick göra lite mål också!
       När jag kom hem så kom Glenn hit, vi for väl hem till han sen och sov där. Somna jävligt tidigt i alla fall, gött! På morgonen skulle han på träning så jag for väl hem vid 11 sen chilla jag typ hela dagen, tror jag. På kvällen åkte vi på bio i Mora, fast & furios (stavas?), den var väl ganska bra. Kom hem vid elva och somna typ dirket hos älskling.
       Den här veckan hare inte hänt så mycket, plugg i måndags, möte och cirkel igår och idag blire fotbollsträning (äntligen börjar vi ute!). Har väl inte så mycket mer att skriva kanske blir något inlägg i helgen för ska ta det lungt hela påsken, sen blir det träningsläger i Mellbystrand måndag-fredag, kul kul och lördag-söndag blir det gruscup i Sveg sen kanske jag skriver igen vi igen.
        Snart får vi reda på gymnasiet, hoppas jag kommer in, men vet fortfarande inte vart jag villl gå. Veckan efter påsk ska jag i alla fall till Borläng och Leksand och kolla, men just nu lutar det faktiskt mot Borlänge. Eller Örebro kanske, jag vet inte.. Kommer sakna alla som fan när jag flyttar :(

Hare bra!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback