Borlänge

Blir att åka till Borlänge om två timmar då..

I helgen har jag inte gjort så mycket mest varit med älskling, sen spelat match (no coments) och lite annat :) Har varit lite småsjuk hela helgen men hoppas jag mår bättre imorgon för då har vi fotboll på schemat och sen har jag träning med a-laget, om jag orkar..

Har väl inte så mycket mer att skriva, känns att det börjar bli höst nu. Det är fint väder men ändå är det mycket kallare än vanligt, dags att börja köpa vinterskor och vinterjacka nu kanske? Undra vad man ska ha för jacka i vinter då?

Aja, jag har egentligen inte tid att sitta här och slöa.. Nu måste jag beställa ett mobilt bredband och sen ska jag se om jag får någon dator någon gång, eller om jag måste köpa en själv..

Hare bra /Hanna

BTW, lovar att det blir mer bloggande sen när jag har en dator på veckorna och ingenting att göra ;)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback