hej hej

Gårdagen vart väl rätt bra tillslut iaf.. Åkte upp till klubbis till Lina, Ida och Robert. Kollade på en konstigt skräckfilm (wrong turn hette den), men blev rätt störd på den för dom vart typ jagade genom hela filmen, men den var också rätt läskig. Efter det tog jag och lina mopparna ner på byn, för hon tycker det är så kul och köra, träffade väl på johan och prata med han ett tag. Hoppas du vågade åka tillbaks till stallet sen Lina ;) Sen blev det att åka vidare till älskling, han var rätt trött så när jag skulle gå på toa så hade han somnat när jag kom tillbaka, haha!

Kom hem nyss, känns som jag har rätt mycket att göra innan jag ska flytta men vet inte vad jag ska göra, jobbigt. Måste nog börja kolla på en dator nu iaf och Ikea lite, men nu först ska jag träna lite och sen duscha. Ikväll blire nog älskling :)

/hanna 


Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossis

miss u <3

2009-08-10 @ 17:01:25
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback