hejsan hejsan :)

Igår åkte jag ner till älskling, blev väl att sitta och kolla på när han spelade cs -__-  somnade väl sen vid ett och vakna typ halv tolv, rätt så gött, men snart blire väl att gå upp tidigt, jobbigt jobbigt! Sen skulle väl glenn på träning så jag åkte ner till ip och skulle vänta på amandas match, men då träffade jag på poel och simon så vi åkte till östäng och åt glass, gott gott! kanske sista glassen på östis för i år? sen åkte vi ner till ip, kollade lite match, kickade och lite sånt.. Sen så var matchen slut så jag skulle väl åka då, sa hejdå till opel som flyttar imorgon till bålsta (hoppas du får det bra!) Visst känns de som alla flyttar just nu? eller äre bara mina kompisar som göre? Åkte till östäng och åt hamburgare tillsammas med mamma och syrrorna, 150 gram är rätt stor men 90 gram är rätt liten eller vad tycker ni? :)

Nu sitter jag väl här, ska kolla lite på ikea och nå bredband nu, igår var jag iaf till mora med mamma och amanda, köpte det mesta till lägenheten känns i alla fall skönt, flyttar på måndag eller tisdag. Känns rätt bra faktsikt, bara att jag inte har någon dator, och verkar inte som jag får någon den här veckan i alla fall. Hoppas de löser sig, annars tråkar jag ju sönder i lägenheten.

Men nu ska jag göra nå viktigare, hare bra! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback