klasser

Fått reda på klasserna nudå, kom i alla fall i samma som sara och nicole (två i dalalaget) och sara sa då att våran klass var bra så jag får hoppas de :) Pratat med kvarnsvedens tränare så kommer träna tillsammans med division 3 laget, känner i alla fall hanna lite grann (också från dalalaget) Verkade vara ett kul lag så hoppas det blir king! Inte så mycke mer å säga, längtar men längtar ändå inte till skolan  börjar. Nu känns det rätt bra med flytten i alla fall, men det jag är mest nervös inför nu är väl att börja skolan, men det blir säkert bra! (måste byta språk nu bara, hihi)

Haha, detta filmklipp är så sjukt.. x) klicka här 



gammal bild på mig och min älskade vän, kommer sakna dig! <3

Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

HAHAHAHAH kung klipp :D feta barn är bäst :D

kommer sakna dig med <3333333333333''

2009-08-16 @ 15:26:16
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback