match i stora skedvi

Japp, snart drar vi på match i stora skedvi. Är jävligt taggad för idag ska vi vinna, det finns inget annat. Sen blire att bli avsläppt hemma i kvarnsveden för ännu en skolvecka, imorgon börjar vi efter schemat också, känner bara att jag inte orkar plugga.. Känns rätt konstigt att säga att hemma i kvarnsveden, men nu äre ju så och jag klagar inte ;) Men kommer bli lite roligare sen när jag får en dator, för än så länge har inte pappa velat köpa någon så har ju inte så mycket och göra på dagarna, men aja. När vi väl börjar få läxor och när jag börjat träna med kvarnsveden så har jag nog rätt fullt upp, skönt de i alla fall :D

men nu ska jag äta lite lunch och sen packa i mina sista grejer, hare bra :)

/hanna

jossan

Saknar min babe, ses inte förrän höstlovet jue <3

Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

jag har inte hästlov fören vackan efter er!:( måst synas snart! saknar dig,bästavän<3

2009-09-16 @ 09:48:24
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback