match

Just nu sitter jag inne på facebook och nördar friend fact, haha samtidigt som jag laddar om för matchen mot kvarnsveden, hoppas på fler mål än förra gången (0-0 vart de då). Innan matchen blir det nog ner och kolla på vattenskotrar och sånt.

Kvällen igår var riktigt rolig, jävligt ont i fötterna idag bara. Hoppas på roligare kväll idag (om man ska dit) och att alla inte drar hemåt så tidigt! Undra om man ska in på parken nå idag då? vart bara att vara där utanför igår. Och vet fan inte hur många gånger jag pissade tillsammans med ida, rätt så många iaf! Haha <3



Gårdagens outfit var:
Svart klänning med paljetter - hm
Vita pumps - skohuset
Skinnjacka - cubus

Nu ska jag laga makaroner och köttbullar, för det är ju typ det ända jag kan göra..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

skiita snygg va du ;)

2009-08-11 @ 17:53:36
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback