söndag

hejsan, inte uppdaterat på två dagar nu, jag vet. Är i svärdsjö/falun hos min låtsaspappa och syskon. Igår var det ju dalalagsuttagning, äntligen! Men vad tror ni inte händer på för första gången på sommaren? Jag blir sjuk, så jävla typiskt, feber, huvudvärk och illamående så kände inte verkligen för att fara dit och bara försämra mina chanser om att komma med i dalalaget. Nu är det bara hoppas att man kommer vidare ändå, hoppas hoppas hoppas!  Kändes i alla fall lite bättre idag (bara huvudvärk) så det vart väl att spela match mot Falu BS i Falun, resultatet var väl inte det bästa men spelet var rätt bra för att de flesta inte har tränat på flera veckor. Det blev 6-1 till Falun, stod 1-1 efter 35 minuter sen drog allt i väg. Jag gjorde i alla fall vårat mål var rätt så snyggt faktiskt ;) haha vadå skryt tänker väl ni? Men va fan någon gång får man väl säga nå bra om sig själv.

Innan matchen vart det att köpa ny säng till lägenheten, skönt att få det gjort nu fattas bara dator och tv så klarar jag mig bra haha ;D

Dagens skratt: När vi spelade match så vart det frispark för Falun och så ska tjejen lägga upp bollen, då kommer en kille springandes och tar i bollen och springer iväg till en liten orange/silvrig bil. Sen kommer han kompis som stått och filmat alltihop och så åker de iväg med våran matchboll. HAHA! Kolla youtube ikväll kanske? ;)

Och eftersom jag var sjuk så skulle vi såklart äta kinamat igår och det passade ju verkligen
bra när jag hade sån bra aptit eller inte.. Men gott är det, flera år sen jag åt sist.



Jag och Amanda på Jysk, damp!


Mobilkamera på de flesta bilder jag lägger upp på bloggen, därav kvaliten.

/Hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback