bästa vän <3

Sitter hem hos bästa jossan :) Snart ska vi äta, jossan tvingar mig jämt att äta här fast jag redan ätit hemma, haha ;) eller kanska jag som är hungrig iaf.. Ikväll blire att kolla på flickan som lekte med elden och dippa grönsaker, mys mys :)

Idag har vi varit på badet och simmat blev en kilometer, imorgon tror jag jag ska dit igen och simma lite.. Igår var vi i Borlänge på mellandagsrea, riktigt skoj blev rätt mycke kläder och även rätt många fynd, bra det! :)

På torsdag blir Örebro till bästaste älsklingen, fira nyår och sen stanna där tills på måndag, längtar efter dej<3

Min dator har gått sönder, har lämnat den på lagning idag. Hoppas den kan lagas, hårddisken hade typ gått sönder.. Annars så måste jag klara mig utan dator ett tag och känns inte så kul i borlänge när man måste ha den när man pluggar och så..


Jag älskar kommentarer!
Postat av: bästa vän

saknar dig! du skulle ju ringa!!!

2010-02-14 @ 10:11:54
URL: http://jestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback