hejhej

Det har varit rätt mycke nu så inte hunnit med bloggen, men det är ingen som klagar tror jag? hehe, läsarantalet lär väl ligga på 0 nu eller ;)

Lite uppdatering om den här veckan och nästa, vet inte när jag bloggar nästa gång ;)

- 2 prov ocn en redovisning denna vecka (careface)
- fotboll, springning hoppas jag också..
- lussecabben imorgon
- match på lördag
- luciafestinatt med jossan på lördag
- hinna träffa älskling
- 3 prov nästa vecka (careface)
- jullov!!!
- jossan kommer till blge nästa fredag
- shoppa julklappar nästa lördag

Sen blir det bara CHILL! fast brukar aldrig kunna chilla, mitt jullov är redan fullplanerat :P


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback