JUL

Julgranen blev klädd igår, alla paket inslagna. Sista paketet jag slog in för i år var till mig själv, det känns ju lite ego ;) Men då får man ju i alla fall lite fler klappar imorgon och det känns ju lite bättre då, hehe. Ska fixa julmat, åka och handla lite och städa idag, börjar få lite mer julkänslor i alla fall men känns ändå som att något fattas. Men man får göra det bästa av situationen och hoppas på en bra dag imorgon, blir att åka till farmor och släkten och äta i alla fall och så får jag träffa min kusins barn William för första gången, han är väl ungefär 4 månader.. :)

Nu ska jag säga att mamma skyndar sig lite så vi kan åka ner på byn och jag kanske hinner träffa glenn ett tag, innan han åker till Vemdalen, eller vad det heter. Det är ju där i från grinchen kommer faktiskt ;)

Ha en bra dag! :)

bild från förra året..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback