jullov

Fick jullov redan i torsdags, riktigt skönt. Kupolen med jossan på fredagen, handlade julklappar och hittade faktsikt rätt bra grejer, hoppas jag :) Skulle egentligen handla de flesta julklapparna på lördagen men blev nästan klara på fredagen så vart bara en snabbis till kupolen innan vi tog tåget hem. Tåget var ju försenat i ungefär en halvtimme, men som tur var beställde dom in en extra buss och vi tog oss hem.. Kul att få träffa dig gumman, det blir inte så ofta nuförtiden.. <3

Har inte hänt så mycke mer under lovet, träffat min älskling och sen varit i mora igår. Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, det känns att det behövs..

Julafton om två dagar då, känns inget speciellt. Blir nog ingen speciell jul iår, åker till farmor och äter lite gott sen åker vi nog hem och öppnar julklappar.

Ni får ha det bra alla som läser! :)

God Jul!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Jeanette

Vad skönt att ni fick sluta redan i torsdags! Då hinner man koppla av lite innan det blir jul.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år!

2009-12-22 @ 18:04:40
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback