räknar ner till jullovet!

Förra veckan blev ungeför som planerat, förutom att det var lite sjukdomar som förstörde helgen.. Jag missade matchen för jag hade feber (men vi vann iaf, huvudsaken, hehe), jag missade att träffa jossan för hon var också sjuk. Så jullovet som kommer nu känns så jävla efterlängtat, är så jävla skoltrött och dessutom får jag träffa jossan redan första dagen på lovet, om det blir som planerat. Då blire att handla julklappar på lördagen och jag har ingen aning om vad jag ska köpa, kanske dax att börja fundera på det ;)

Har ett uppehåll från fotbollen nu i kanske tre veckor, så nu ska jag verkligen bara vila och njuta av julen och bli fet av alla julmat ;) Känner att jag behöver ett litet uppehåll och sen kan jag komma tillbax i toppform, man brukar ju kunna vila sig i form ;) Just nu orkar jag i alla fall ingenting, är så jävla trött och har fortfarande huvudvärk sen jag var sjuk..

På tal om att jag inte orkar göra någonting så är det ju tomtebollen imorgon, en fotbollstunering som skol if (tror jag) fixar, så blir nog inte att ligga på latsidan än på ett tag i alla fall. Hoppas jag får med mig några bilder så kommer ni få se hur världens oseriösaste fotbollstunering ser ut ;)

Hare bra!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback