alla hjärtans dag

Jag kan inte klaga på min dag iaf...

For på träning som började klockan elva, det började med fobollstennis det var riktigt rolig. Så jävla flummigt ibland så man kunde inte låta bli attt skratta :D Efter det spelade vi väl små spel och sen på hela planen, det kändes bra, härlig känsla och känns också bättre att man får höra det från johnny. Efter träningen stannade jag och julia i sporthallen och loda, höll på me en fotboll och prata i typ 2 timmar. (Justja, hur vart det med dina tåhävningar nu då? xD) Skönt att du vill prata med mig, du vet att jag finns här. Efter sporthallen gick vi till simhallen och åt pan pizza, satt och snacka lite sen gick vi in till ishallen och kolla hockey. Mitt lag spelade mot Säter Skedvi, det var en väldigt jämn match, men eftersom vi inte kan gör mål så förlorade vi med 4-1. Vet inte varför jag skriver vi, eftersom inte jag var med kan jag lika gärna skriva DOM förlorade -_- Efter matchen for vi hem och åt lite snabbt, sen for vi hem till Tommi och Kim, där mamma sa att vi typ skulle vara i någon timme men for väl inte hem förän vi ett eller nå. Längesen vi var där och vi hade väl kul, damp säger jag bara. Somnade väl i deras sova vid 12 eller nå sen började tommi hälla vatten på mig, vart jävligt grinig. Sen for vi väl hem och somnade typ dirr. Gött, och så har jag sovit till typ 11 brukar inte sova så länge :P

Tack alla underbara för en bra dag <333

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Julle

Det gick jävligt bra! Gjorde inte en enda tror jag! x)

2009-02-18 @ 17:02:51
URL: http://jarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback