fotboll o hockey <3

Började ÄNTLIGEN träna den här veckan, i onsdags. Kändes ganska bra, tränade i torsdags också kändes väl också sådär. Men man blev då inte uttagen tills matchen iaf, känns jävligt surt när det är andra som knappt har tränat någonting, men dom var ju "bäst" i laget så klart dom får vara med..
Tränade fotboll efter hockeyn, gick inte så värst bra kände av halsen (hatar sporthallen -_-), orkade inte så mycket heller. Men sen hade vi ju träningen igår, Lördag också, och det gick faktsikt riktigt bra. Kände inte av halsen någonting och kändes som jag börjar komma igång nu efter någon träning, jävligt härligt!
Ska väl på hockeymatch idag, känner mig jävligt pepp eftersom jag inte blev uttagen igår, så nu jävlar. Egentligen är det ganska bra när jag inte blir uttagen för då blir jag värsta taggad tills nästa match för att visa dom att jag ska vara med. Vi får hoppas att det går bra, vi måste fan vinna en match annars är vi verkligen dåliga.


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback