Ingen är perfekt men du är så jävla nära

Har varit lite dålig på att uppdatera, men hinner väl typ bara in en gång i veckan eller nå.

Blev väl sjuk förra veckan efter vi hade varit i Wäsa. Sitter väl fortfarna kvar lite, var hemma från skolan i fredags oxå. Sen tog jag väl bussen ner till pappa. På kvällen for jag till Glenn och sov där, tror inte han vart så smittad iaf :P
Har väl inte gjort så mycket mer, tagit det lugnt typ hela helgen, gött! :D

Vi håller på att bygga om på nerevåningen så pappa är väl och river nå väggar, så det har man väl hört hela helgen också :P  Men det kommer nog bli nice när det är klart. Vi ska typ göra ett större vardagsrum, och så ska typ pappa och eva ha ett mindra sov rum och någon walking closet, typ en garderob man går in i eller nå :P Sen blir väl kontoret ganska litet, men det gör inte nå. Sen funderar han väl på att bygga ut köket, men han säger så mycket så jag vet inte hur mycket som kommer att hända. Jag har sagt att han ska bygga ut här uppe och det har han oxå funderat på. Och att skaffa en bastu och bubbelpool oxå, jag vet faktiskt inte hur mycket han kommer hålla av det där ;) Haha, men vi får väl se.

6 dagar sen jag tränade sist nu, har fan klarat mig bra ;)

Nu ska jag sova, gonatt!

Glenn Möller <3

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Julle

Förkylningen är ju typ helt jävla värdelöst att vänta på att den ska försvinna, den sitter kvar som ett plåster.. -.-<33

2009-02-10 @ 09:23:08
URL: http://jarr.blogg.se/
Postat av: Äna

Haha snygg bild på mig & jennie xD hahahahaha

2009-02-12 @ 17:12:01
Postat av: Äna

Fast jag menade inlägget om wäsa xD

2009-02-12 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback