sjuk

Vaknade i morse och mådde inte alls bra, gick ner och tog tempen hade typ 38,5 :( Funderade ändå på att fara till skolan , hade lixom nationella prov uppsats (som jag får lov att göra sen) och så skulle jag vara med glenn efter träningen.. Men orkade inte fick as ont i huvudet av att bara gå, så gick väl och la mig igen. Har väl feber, ont i huvudet och halsen. Nu har jag legat i mammas säng och kollat på tv sen typ klockan 10 (nu är klockan kvart i sex). Har fortfarande inte klätt på mig och börjar bli hungrig :p Måste bli frisk snart, för vill vara med älskling i helgen,  det var så länge sen. Älskar dej glenn <3

Om jag ska prata om nå annat så var det väldigt kul i Wäsa igår, åkte snowboard med Julia, Jossan och Ida. Fast det var väl jag och julia som åkte mest, det är så jävla kul att åka och kul att få umgås med min älskklings julia lite också (som förövrigt äger på snowboard) Nu har jag väl ont typ lite överallt, handleden, axeln, vaden, låret, knä haha. Men det var kul och det gick ganska bra ;)  Förutom när jag ramlade i hoppet, och det såg nog jävligt kul ut ;) hahah XD
Ska lägga in bilder när jag hinner! Hoppas det blir Wäsa fler gånger brudar :D

Herrå, ni får säga till mig att krya på mig ;)


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Julle

Hahah, fyyfan alltså värre träningsvärk har jag nog aldrig haft.. x)

Älskar dig också gumma vi är bäst! Krya på dig nu!!<333

2009-02-05 @ 22:23:31
URL: http://jarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback