tjenis

Hade en bra dag igår, började med att vi slutade runt 11 pga. utvecklingssamtalen, GÖTT :D For och åt pizza med glenn och knuts, dom älskar fan pizza ;) Sen så for vi tillbaks till skolan och typ spela pingis och slappa i soffa i aulan :D Sen for Knuts på samtal så vi väntade väl på han, efter det drog vi ner på allmänheten. Opel var också i ishallen så han stod väl i mål och dom andra åkte skridskor, själv satt jag i omklädningsrummet och loda XD efter det for vi och åt pan pizza, glenn är tiggarn ;) Var fan i ishallen länge igår, för sen åkte jag skridskor på b-pojks träning. Kom väl hem vid nio någon gång.

Idag har jag inte gjort mycket, slutade 11 och hade utvecklingssamtal klockan två så lodade väl lite i aulan idag också :D
Sen for jag hem och har bara tagit det lungt,  imorn är det funkitonör på mellanstadiets skidåkning som gäller. Jag har en enda seriös skoldag den här veckan och det är på torsdag, som så klart är den jobbigaste dagen :P Sen är jag ledig på fredag för då ska jag och julia jobba på kortvasan, haha :D <3

Puss


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback