Äntligen helg

Hejsan, tänkte passa på att skriva lite när jag inte har något annat för mig. Börjar redan tycka det är jobbigt att blogga x) Men ska väl försöka fortsätta... Inte hänt så mycket idag, skolan bara. Spelade fotboll på elevensval, jag lyckades vricka båda fötterna men inte så farligt som tur var. Blir väl att börja stå på den där balansplattan igen, mina vrister är inte roliga... Har oxå dalalagsuttagning nästa helg känns inte så pepp med bara 3 träningar innan men det ska bli kul. Nu är vi 30 stycken kvar, efter den här träffen går vi ner till 20 tror jag så nu gäller det verkligen. Vi ska åka ner till Smedjebacken (3 timmar bil) men det får man stå ut med om det är dalalag och konstgräshall som är väldigt nice. Cup Kommunal i sommar är väl mitt mål och sen slutspelet som är i Mars 2010, hoppas ni håller på mig ;)
Skulle egentligen farit till pappa idag, men trivs bättre hos mamma så stannade här ikväll och nu ropar hon att vi ska äta så ska väl dra, herrå!

Ha en bra helg :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback