life changes

Börjar få ont i halsen  nu, var faktiskt ett tag sen jag hade det, i alla fall 3 veckor sen ;) haha Så vilade från träningen och idrotten idag, jag och Jossan gick istället 20 varv, eller ja det blev kanske bara tio vi tog det lungt och drack oboy istället... :D

Jossan du är verkligen den bästa jag vet, var skönt att få gå och prata med dig idag på idrotten. Vi har för det mesta inte tid med varann, men jag vet att du alltid finns där. Vi kan prata om allt, och du är en av dom få som förstår. Vi måste verkligen hitta på något snart, har många minnen med dig och dom ska bli fler.. T.ex kupolen på jullovet, falun på syoveckan, moppekortet, ishallen, kladdkakssmeten, när vi tolkade m.m är några av minnena :D älskar dej jossan <3

Men vart tog våran vänskap vägen? Du vet nog vem du är...

Efter idrotten vart det en väldigt oseriös no-lektion, våran klass är verkligen bra ibland. Ställer massa oseriösa frågor och pratar bort halva lektionen och så får ju Malin Aka Uttern sina anfall ibland ;)

hare bra allihop, herrå :)


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Ännie

Hahahaha, ja jävlar vad hon dampade !!! men orka med henne ;)

2009-01-20 @ 17:41:57
URL: http://annienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback