bra helg

Den här helgen har varit riktigt bra, det var längesen :D
Fredag: Begravning, den ända som inte varit kul med helgen :/ På kvällen var jag med Amanda & Jossan. Lina kom lite senare. Först kollade vi på hockey med Emil och Larra, leksand mot Mora. Alla hejade väl på Mora utom jag och larra xD haha, Leksand var ju så dåliga så att dom förlorade på straffar. Fy fan va nervösa vi var ;) Efter det sjöng vi abba på singstar och Jossan hade damp som vanligt haha :D just ja, hon gjorde en liten rolig film också (den kanske ligger på youtube snart...) Sen så satt vi väl typ bara och prata och så, måste vara snart igen har blivit alldeles för lite nu på slutet :)
Lördag: Spelade guitar hero med syrran ett tag, brukar bli damp, haha. Sen hade jag träning vid 2 eller nå, var väl kul men gick inte så bra, men det kommer snart hoppas jag :D Åt med hela familjen typ (på pappas sida alltså), förutom Johanna då. Händer inte heller så ofta. Efter det spelade jag, lina och amanda lite guitar hero. Testade på expert men det gick inte så bra hahha XD For väl till glenn senare, kollade typ på king-kong, den gick på tv :p
Söndag: Har inte hunnit gjort så mycket än, ätit frukost vid tolv suttit här och laddat över lite musik. Ska på match snart, Mora/orsa hemma. Hoppas det blir vinst för då blir ju helgen ännu bättre ;)

Herrå :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback