fredag

Nu är det helg igen, har inte suttit vid datan på hela veckan så därför jag inte skrivit nå. Veckan har väl varit lite uppochner, ganska så jobbigt hemma, har varit med älskling och tränat så inte varit hemma så mycket som tur är. Men aja, det är väl så ibland och man lär sig av sina misstag. Idag har det väl bara varit en slapp dag, hade bild på elevens val för måste gör min tavla. Den blir typ bara fulare och fulare, den föreställer typ en himmel med regnbåge och sen en fotboll och fotbollssko (careface -_-').
Blir till att lägga sig tidigt idag för imorgon så är det dalalaguttagning i smedjebacken , blir väl att gå upp vid halv 7 :P Men kan ändå sova 3 timmar i bilen, hoppas ni håller på mig ;) Sen på söndag ska jag till säter med hockeyn, så hade lika gärna kunna stanna i borlänge eller någonstans. Men tycker ju det är ganska kul att åka buss med hockeylaget så det gör mig inget att vi ska ända till säter :D Förra gången kolla vi på två askassa filmer, först en utan svensk text så man fatta ingenting och sen en skräckfilm som man heller inte förstod någonting av så hoppas på bättre filmer på söndag, haha. Säter hade visst spöat de två sämsta lagen i sin serie med 11-0 och liknade, så blir npg tufft. Men vi ska vinna :D Tror inte så många hockeyintresserad läser bloggen, men aja hade inget annat och skriva. Så kan jag väl berätta att jag när jag var i Malung på match förra helgen så fick jag höra att jag kommit in på hockeygymnasiet i Leksand, men nu när jag kollade min mail så var jag inte antagen. Till malung var jag antagen men kändes inte så lockande så det blir nog fotbollsgymnasuim. Började faktiskt fundera på Leksand, men de har ju inte så super bra lag. Men hade varit jävligt kul om jag kunde fortsätta med hockeyn, känns väldigt kul att höra från många att de tycker jag ska fortsätta och så hade nog inte tänkt att fortsätta om ni inte peppat mig :D hare bra!

hejdå :)


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Jullee

Fortsätt med hockey förfan! :O <3

2009-01-17 @ 14:30:23
URL: http://jarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback