god morgon

Var med Glenn igår, kul kul. Första spela vi typ cs, eller ja han färga håret typ.. Så jag spelade väl , gick asbra ;) hahaha, eller inte. Alla mobbade mig och sa att jag var dålig, sen skulle glenn spela och då trodde dom att vi fuska bara för att han var så bra x) haha. Aja, sen låg vi väl och kolla lite tv, men så dissade han mig och spelade en gather så jag lekte med my istället. Sen så fick vi lov att vara upp till halv 2 för vi skulle kolla Kanada-Sverige, matchen sög väl (5-1 till Kanada). Hade lite damp där i pauserna, fan vad vi skratta, haha. Matchen slutade typ klockan 4, då var man skapligt trött. Så vi somnade väl typ sen. Vaknade väl runt ett imorse men gick inte upp förens 4, för då ville glenn spela cs, haha. Jag ska fan också börja lira snart xD
Nu är jag hemma i alla fall. Sitter och funderar på om jag ska köpa en röd peak jacka? Hjälp mig :D


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback