jullov

Eftersom jag inte har något annat för mig så kan jag väl skriva vad jag har gjort under jullovet.
Första veckan var jag i Svärdsjö, Falun och firade jul. Det var mysig och vi hade kul. Vart nöjd med julklapparna. Jag och amanda fick en bärbar dator, som jag har igång dygnet runt. Lite annat jag fick var;
- Hårfön
- Pengar (700)
- Filmer
- Presentkort h&m
- Vantar
- Mössa m.m
Resten av dagarna spelade vi typ wii, som arwid och millan (mina låstassyskon) fick. Det var väldigt skönt att bara ta det lugnt en hel vecka, har inte vilat så länge på hela året. Så kände mig väldigt slapp. Åkte iaf hem på torsdagen, var väl lite tråkigt men skulle ju på cup så.
Fredag: Gick upp tidigt för att åka på cup till Sundsvall. Spelade två matcher, det var kul det. Första matchen var mot Gävle och vi förlorade stort, 11-0.  Andra matchen var mot Skellefteå, vart iaf inte nollade ;) 8-1 vart det. Sen for vi tillbaks till hotellet, sov på scandic ;) jag och röngård hade ett eget rumt, det dög väl. Somnade inte förän halv 3 tror jag för röngård kunde inte hålla käften, haha.
Lördag: Spelade 3 matcher den här dagen. Första matcen mot Östersund, bästa matchen hittils, vart "bara" 2-0. Sen åt vi lunch, efter det låg jag och några andra ute på innefotbollsplan (fett nice var den). Andra matchen skulle jag stå över, men det gjorde ju inget för vi förlora ju iaf x) Sen hade vi sista matchen mot Pardaugva (bäst i Lettland), där förlora vi med 4-2 i öppen kasse. Gjorde båda målen, kändes bra :) Efter det for vi till hotellet och sov, älskling sov med mig då :)
Söndag: Sista dagen på cupen, gick lika dåligt som vanligt. Förlorade båda matcherna, så fick alltså noll poäng i hela cupen. Åkte hem sen och la mig, började bli sjuk.
Måndag: Ingen sovmorgon idag heller, gick upp klockan 7. Hade väl 37,5 graders feber, men jag ville inte dissa mina babes för vi skulle ju till kupolen. Åkte väl buss dit, hittade inte så mycket. Köpte en tröja, två linnen, en väska, en kofta typ. Sen när vi skulle hem så visste vi inte riktigt vilken buss så Jossan och Elsa åkte iväg med Falun bussen och jag och Ida stanna kvar, haha x) så vi tog en annan buss till Borlänge centrum. Sen hade jag ringt Amanda som sa att vi skulle till Falun, så jag och Ida klev väl på en buss till Falun då. Och vem sitter där om inte Jossan och Elsa, haha. Så vi kom väl hem som tur var.
Tisdag: Hade 38,5 graders feber så gjorde inte så speciellt mycket den dagen, spelade lite wii och guitar hero.
Onsdag, nyårsafton: Började väl känna mig lite bättre, var ju nyårsafton. Tillbringade kvällen med Amanda, Nea, Ida och Lina. Jossan var sjuk, så hon kunde inte saknade dig <3 Vi gjorde inte så mkt, var ute lite sen satt vi inne hos nea ett litet tag och prata och så. For hem ganska tidigt, pappa menade att jag fick lov att vila.
Torsdag: Ganska lugn dag, gjorde inget speciellt kollade lite film. Nu när jag har lärt mig att ladda ner, det dåliga är att minnet på datan är fullt så måste lära mig att bränna filmen också. Var med Glenn sen och sov där.

Nu har jag fått tillbaks min mobil också, vet inte ens om dom lagade den. Den laggar iaf inte lika mycket, men dom lagade inte sprickorna på knapparna, dåligt.

Jag tvingar er inte att läsa sen ;)

GOTT NYTT ÅR, 2009 ska bli bra :D


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Julle

Nice cup höredu! ;D<3

2009-01-03 @ 21:45:21
URL: http://jarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback