boggberg

Var väl rätt kul på boggberg igår, lite tråkigt väder bara. Fan va king vi är tjejer, sparade 260 spänn på det där bara att man har ett par strumpbyxor färre men vad gör de? ;) Har väl inte så mycket att säga om kvällen, ida, lina och jossan hitta väl sina norskar hahaha. Så medans jag väntade på dom så kom det en kille fram och frågade:
- Varför står du här helt själv?
- Eeh, jag väntar på dem, sa jag och pekade på lina, ida , jossan och norskarna.
- Hur kan det komma sig att alla dom står med en kille och du som är så vacker står här helt själv?
- Haha, jag har redan kille så..
- Du får säga till den killen att han ska ta hand om dig väldigt mycket.
- Ja, det ska jag göra.
- Hejdå ha en bra natt!
LOL!

Hade ni kul ni som var där?
Kommer nog lite bilder sen när jag har fått dem..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossis

kung kväll vi är bara bäst :D du skulle atgit en norsk :D

2009-08-02 @ 20:47:32
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback