falun?

Kanske blir att åka till falun idag, för imorgon ska jag till borlänge på dalalagsuttagning, då kan jag gå upp 8 istället för halv 7, vore faktsikt rätt skönt med tanke på att jag inte sovit så mycket den här veckan. På söndag blire match i falun (hoppas jag) och köpa ny säng till lägenheten. Vad tycker ni man ska har för storlek på sängen, duger 120? :) Sen på måndag kanske det blir Gävle och Ikea och nya kläder, HOPPAS! För det behövs verkligen, har inte kläder alls till musik och motor, måste köpa! Hittade faktiskt en rätt så fin klänning på nelly, eller vad tycker ni? Den finns i helsvart också..



Just ja, kom på att jag skulle städa upp lite här i köket så nu måste jag sluta.

/Hanna


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback