flyta

Kommer precis hem från sportaffären med en flytmadrass, dom var faktiskt rätt billiga 79 kronor för en rätt så bra madrass hoppas jag, skulle inte kännas så bra om den gick sönder. Så om ungefär en halvtimme ska vi (jag, lina, ida, jossan och elsa) flyta i älven från rotbron till campingen, 5 km kanske det är. Tror ni det är varmt i älven nu då efter de fina veckorna vi har haft med regn typ varje dag? Det tror inte jag, så vill helst hålla mig kvar på min madrass. Som tur är är ida och lina på väg upp till nybergs för att hämta flytvästar, det känns som att det kan behövas. Just nu sitter jag bara och väntar på att dom ska komma hem så vi kan åka upp, önska oss lycka till!

Precis en sån jag köpte fast en gul :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback