fotboll

Tyckte inte det blev mycket sagt på det där fotbollsmöten även fast vi satt där i två timmar, 7 personer plus styrelsen. Vi vill klara hösten ut, men ingen har någon aning om hur det kommer gå. Vi får ta ett steg i taget och hoppas på det bästa!

Jag vet i alla fall vad jag vill, jag vill spela fotboll. Jag tänker tänka på vad som är bäst för mig nu, om ingen är i Älvdalen vill satsa då stannar jag inte kvar hösten ut. Jag vill komma någonstans och även om folk inte tror på mig så kommer i alla fall jag tro på mig själv, jag kan om jag vill. Det är nu jag verkligen kan börja  satsa till hösten och det ska ingen få förstöra, träning träning träning. Har alltid velat att komma så långt som möjligt ända sen jag var liten, det kanske blir verkligehet någon dag, vem vet ;)


Man måste hela tiden utmana sig själv om man vill utvecklas!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback