fryser

Precis duschat efter att ha kommit hem cyklandes genom byn med en uppblåst madrass haha. Gick faktiskt bra att flyta förutom att jag vägde för mycket för min madrass och låg i vattnet hela tiden och att vattnet var väldigt kallt, haha. Men det var riktigt roligt borde göra om det någon dag när det är lite finare väder, vet inte rikitgt vad jag ska skriva så..
En bild säger mer än tusen ord:

Först blev det till att blåsa madrasser.. Lina
lina

Jossan


Lina


Jossan taggad, även fast hon var den som klagade mest i vattnet :)
jossan

Snygg-ida


Jag och heta flytvästen


Allihopa, Ida, Jag, Lina, Elsa & Jossan


I vattnet


Äntligen uppe, haha!


TACK  FÖR SÄLLSKAPET, nu blire östäng med mina babes :D
Hare bra,för det ska jag ha!

Saknar dig älskling <3


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback