gäsp

Kom nyss hem så nu ligger jag här i sängen med datan (eftersom älskling inte här hemma så är väl den mitt bästa sällskap), tänkte skriva ett litet inlägg innan jag ska försöka sova lite (måste ladda inför natten, haha)
Efter flytningen blev det alltså östis med Lina och Jossan, käkade hamburgare och strips, verkligen gott, längtat hela veckan efter strips typ haha. Sen satt vi kvar där ett tag tills vi blev sugna på glass, blev två kulor idag också, som sagt jag tänker bara på mat.. I de flesta mina inlägg står det väl oftast om mat? (haha, måste kolla) Sen ville stress-jossan fara iväg fort, kanske var något som lockade? ;) haha. Sen vart det väl mest att vara hemma hos jossan, lina provade lite kläder och så var dom blogg nördar och läste bloggar. Är jag den enda som inte läser paulinas (stava?) blogg varje dag eller? haha.

Vilka ska till Boggberg imorgon? :)

jossan

lina

rik? haha


Nu ska jag gå och bre mackor tills inatt/imorgon, eller just ja skulle sova lite först haha.
Ja ni märker ju vad mina tankar är..  mat, mat, mat!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anonym

ja du är den enda..ifa enda tjejen :) du o jag ska på boggberg :D ska berätta vad som hände sen ;) du kommer aldrig tror mig :P han äe bäst! :D

2009-07-29 @ 21:05:24
URL: http://jooofin.blogg.se/
Postat av: lina

man kan undra vad det var som lockade iväg henne ;)

2009-07-29 @ 21:22:15
URL: http://linnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback