hejsan

Vart väl en rätt så kul kväll igår, träffade på victor och simon på nässjön och dom såg då ut att roa sig haha. Hände väl inte så mycket mer den kvällen,  jossan var väl rätt trött tror jag? haha. Vart inte att sova där vi tänkte från början, tror inte riktigt någon orkade så blev till att sova i en skön säng i alla fall, så jag klagar inte. Vaknade vid halv elva och åkte hem direkt på moppen bakom lina som körde, hon tycker det är askul haha, så hon får väl köra eftersom jag är så snäll och lånar ut den som inte ida gör haha ;) eller jo en gång fick jag köra en liten runda, det är askul!

Kom nyss hem efter att ha varit och ätit tacobufé på hotellet, gott gott. Nu blire träning halv sex, sen boggberg om jag orkar. Någon som ska dit?


Jag älskar kommentarer!
Postat av: lina

dt är svin kul att köra :D haha <333

2009-07-30 @ 17:00:28
URL: http://linnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback