hejsan

var ett tag sen jag uppdaterade, har iaf haft en jävligt slapp vecka. Inte gjort så mycket, tränat (sprungit, cyklat och fotboll) varit med anna och jossan, nässjön mer sara kul kul :) Undra om man ska springa gambudsloppet imorgon då? haha, får väl se om jag orkar.

Igår var det i alla fall knytkalas och femkamp på badet. Femkampen kom  vi väl försent till, haha, men det gick väl bra ändå.. Röngård kom väl ännu mer försent, haha, bratN ;) Sen vart det rätt så tråkigt där på badet så vi drog väl till hedvallen, jag, amanda, röngård, erik, tommi, morén och mauritz. Haha, hoppas du mår bra idag erik ;) Jag körde förresten moppe också, gick riktigt bra efter ett tag XD Först i början skulle jag köra hemifrån erik men då fick jag ju kärringstopp typ tio gånger, så jag fick sitta framför erik medans han satt bakom och körde. Men till slut klarade jag det själv iaf *stolt* :D

Efter hedvallen drog vi hem till erik, och kolla på film euro trip och harry potter, men tror ingen var riktigt inne i filmen alla satt mest och babblad. Efter tolv började alla dra hemåt, men några vart väl kvar till typ halv tre, tommi ville ju se klart den bra dubbade harry potter - _-

Nu ska jag äta frukost och klockan är två, herrå :)


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anonym

niice blogg :D

du får hjälpa mig o designa min :D

2009-07-19 @ 19:21:07
Postat av: Anonym

från mig;)

2009-07-19 @ 19:21:56
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback