inte långt kvar

Tyckte nyss att jag satt och skrev att det var 6 veckor kvar till skolan började, det kändes rätt långt kvar när jag satt och skrev då. 6 veckor, det är rätt mycket, mer än halva sommarlovet ju, men vart tog 3 av dom veckorna vägen? Nu är det ju bara en vecka kvar tills musik o motor (och älskling kommer hem), efter musik och motor är allt lixom slut då är sommarlovet över, även fast det är en och en halv vecka kvar av det, så känns det som att det är slut. Så nu satt jag här och började fundera, det är fan bara 2 och en halv vecka (!!!) kvar, man börjar få lite smått panik och nu när jag tänker efter så vet jag ingenting hur allt kommer bli, känns det som i alla fall. Eller jo jag vet att jag kommer gå i skola i borlänge, bo i kvarnsveden, träna med kvarnsvedens ik, men hallå allt annat då? Som vilken klass man ska gå i, fotbollsgym, kompisar, min lägenhet som fortfarande står helt tomt, vilket lag jag ska spela i, handla mat, hur jag ska klara mig själv, klara mig utan vännerna, älskling och familjen.. Som sagt, man börjar få lite panik! Men jag hoppas allt löser sig till slut, jag är rätt så positiv än så länge även fast jag vet att de första veckorna kommer bli rätt jobbiga/annorlunda. Men jag är rätt envis så jag tänker inte ge upp, jag ska fixa det hoppas ni stöttar mig och kommer och hälsar på någon gång! :)

Kanske blir att tillbringa några helger i falun/borlänge tillsammans med julia medans vi ändå spelar matcher runt borlänge, hoppas någon helg i alla fall eller vad säger du julia? :)

Ne nu ska jag gå ut och leka lite med min fotboll (eller ja min och min, har lånat den från klubben..) Hare bra!
/hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback