måndag

Idag vaknade jag av att min väckarklocka ringde elva men låg väl och drog mig ett tag  (måste börja ställa klockan ännu tidigare nu) började jag dagen med att springa, vart bara 4 km, mina knän värkte och ont i halsen. Men det gick skit bra att springa ändå, börjar få tillbaks lite kondis nu också härligt! Blir fotbollsmöte om ungefär två timmar då, klockan 7, sen ska jag väl se om någon vill hitta på nånting :)

Jag måste verkligen köpa nya kläder, i alla fall lite fina kläder nu har jag mest adidas eller tröja, och jeans. Måste köpa någon att ha på m&m!! Någon som har lust att åka till kupolen någon dag?
Annars kanske det blir Valbo, på ikea (måste handla till lägenheten) och alla andra affärer, men vet inte när mamma har tid att följa..

12 dagar kvar nu älskling längtar!<3
 
23 dagar tills skolan börjar :(



I lördags blev det att åka upp till balser då, skulle väl fira evas pappa. Åt väl god mat och tårta (asså jag tänker ju bara på mat xD) sen så vart det väl inte så mycket mer sitta ute tillsammans med all mygg. Gick väl och la mig typ vid elva eller nå -__-

Sen åkte vi väl hem igår, söndag. For hem till farmor en sväng. Båda mina kusiner ska få barn nu i augusti också, det hade jag ingen aning om, roligt! :D

Lite bilder..
  
pappa testade jeepen    brukar bada där nere 

 
johanna, eva & julia             jonna & pappa

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback