måndag

Första dagen jag tränat nu på 3,5 vecka. Skönt att få komma igång lite iaf, men mina knän känns inte så bra just nu. Inte så bra att springa på asfalt tror jag? Sprang upp till nässjön och badade, inte lika varmt som förr men helt okej. Sen cyklade jag hem, haha jävligt läskig backe vi cyklade nerför, rekommenderar inte att cykla där med pappas cykel utan dämpare! Haha. Blev en sväng till Mora idag också innan jag sprang, kolla på en soffa som vi ska ha här hemma (hos pappa), eftersom vi håller på att bygga om och så (vilket aldrig verkar bli klart?). Sen var vi in på dollarstore en snabbis också.

Saknar älskling, trodde först att det skulle gå bra ett tag iaf, typ en eller två veckor men.. Känns som att något fattas när du är så långt bort, börjar tänka så mycket på allt och blir så depp. När man är med dig slipper man tänka på allt det där, så allt är så jävla bra tillsammans med dig! Älskar dig <3



Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback