natti natti

Nu drar jag på min racer moppe och hämtar jossan, vem tror ni kommer först till vårat "sovplace" (fick visst inte säga vart vi skulle sova) Ida med sin trimmade eller jag med mina slöa moppe? svår fråga, jag vet ;)

Uppdaterar imorgon...
fan vad jag har börjat blogga (6 inlägg idag), erkänner att jag börjar bli lite bloggnörd tillsammans med min lina. Men det är i alla fall kul, och om jag nu har några läsare så kommentera!!

Btw, bry er inte om min design just nu, har inte tid att fixa för ägnar min tid åt roligare saker.. typ äta och blogga kanske ni tänker haha, nee men typ umgås med mina underbara vänner, händer faktiskt inte så ofta som man vill så man får passa på när alla har tid. Aja, har inte tid att sitta här och babbla mer nu, skulle bara skriva ett litet kort inlägg men nu vart det så här ändå, men nu måste jag dra..

/häni

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Simon o Victor :D

kul att ni hälsa på oss idag ;) eller inatt :P

2009-07-30 @ 02:46:25

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback