6 veckor

Man glömmer ju helt bort vilken dag det här nu när man har sommarlov, dagarna bara flyter på. Faktiskt rätt skönt att inte ha någonting att göra ibland, för snart kommer väl det tillbaka så lika bra att tare lungt nu. Om 6 veckor börjar skolan/gymnasiet, om 6 veckor bor jag i borlänge, om 6 veckor flyttar jossan till Varberg, om 6 veckor måste jag klara mig själv, om 6 veckor börjar allvaret, om 6 veckor har nog mycket ändrats, eller?


 Fått mina skor nu som jag har beställt för två veckor sen, men visade sig att dom var två storlekar för stora så ska väl skicka tillbaks dem och se om jag ska han en mindre storlek eller skita i det över huvudtaget. Beställde i alla fall dom på brandos.se, finns rätt mycket skor där :)

Så här ser dom iaf ut:




Kom på en till sak när jag satt här vid datorn;
8 månader tillsammans med älskling idag!

Älskar dej Glenn Möller <3

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anonym

om 6 veckor förändras allt! men jag flyttar redan om 5 veckor :(

2009-07-08 @ 22:18:27
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback