planerarna

Igår blev det till att vara med jossan, lina, elsa och ida. Satt hemma hos jossan och planerade för att flytta i älven idag och att cykla till Leksands sommarland nästa vecka. Tror ni att vi kommer balla ur eller ta oss ner till Leksand som vi har "planerat"?

Så skulle vi ta en tyst minut för.. eller jag vet inte vad vi skulle göra det för men det gick i alla fall inte bra. Försök sitta med fem stycken tjejer som inte kan hålla tyst och se om ni klarar det, det är inte så lätt som det låter. Men det var väl mest ida och elsa som förstörde allt med att börja asgarva, sen var det väl ida som försökte att ringa oss och att kittla lina under fötterna, och så var det någon som släppte sig mitt upp i allt, nämner inga namn haha. Aja, tog väl oss ungefär 25 minuter innan vi hade klarat det. Efter det drog vi väl hem, jag och lina på moppen och ida tolkade med oss, det gick skiit bra!

Tack för kvällen/natten  <3

Jossan, den stjärnan, ville såklart att vi skulle cykla i hjälm eftersom hon
fick hjärnskakning för några veckor sen. Och så skullle vi cykla i reflexväst
också, det var väl rätt smart men hallå på dagen tror jag dom ser oss iaf? ;)

jossan

Och bara för att jossan har en så jävla skön film så måste jag lägga in den här :D


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback