regn regn

Vilket jävla skitväder, man kan ju inte göra någonting.. Jag som ville ut och springa, men inte så lockande i spöregnet, så då sitter jag här och lägger på mig lite fett istället för att springa och bränna bort det :D

Rolig kväll igår också, började med att jag, amanda och röngård cyklade till hedvallen i regnt. Var väl där ett tag och lattjade lite, men det brukar inte bli så seriöst. Mest bara skratt, haha. Efter att vi hade tröttnat på att vi aldrig klarade 15 kickar tillsammans så cyklade vi tillbaks. Hämtade lite korv, korvbröd, ketchup, läsk, ved och lite annat, sen cyklade vi ner till älven och slogboden och försökte göra upp en brasa. Vilket inte gick så bra, haha. Haha, hade väl rätt kul där nere, förutom att det stod en bil inne i skogen som lyste, tutade, satt på varningsblinkerns och ibland varvade ur haha, lite läskigt faktiskt. Men när de andra kom ner så vågade vi väl gå fram till bilen, haha. Stod bara där utanför ett, bilen hade fan immat igen så man kan ju undra vad dom gjorde där inne? Aja, efter ett tag kom iaf en kille ut, han fick nog lov att klä på sig först därför det tog sån tid. Men det visade sig att de inte var så farliga iaf, så vi gick tillbaks till slogboden och lät dom vara.

När vi var klara nere i slogboden så började väl det jobbiga, att cykla uppför backarna. Men det gick rätt bra med våran superfart. For hem till erik och äntligen fick jag se klart filmen jag ville se, "dudes, where's my car?" Och när den väl hade börjat var det i alla fall ingen som klagade på den, kan ju lova att den var lite bättre än harry potter och det verkade ju tommi nästan också tycka, haha. Sen var det väl slut på filmen så drog hem och la mig, så jävla skönt att sova länge men tror nog jag måste börja gå upp lite tidigare nu. Och något jag verkligen måste göra är att ta tag i träning, dalalagsuttagning om 2 veckor, viktigt viktigt!! Förresten, undra hur det blir med vårat lag?

Hare bra :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback