regn

Jag börjar förstå nu hur allt kommer förändras til hösten. Kunde inte sova igår för att jag saknade älskling, så började kolla igenom mina bilder i mobilen (fick tillbaks den igår, äntligen!). Och på varje bild tänkte jag; det här kommer jag aldrig se eller göra mer. Typ alla bilder från skolan, allt damp vi verkligen haft, vi har fan haft kul! Kommer aldrig sitta där ute i korridoren tillsammans med min klass igen, kommer aldrig sitta i klassrummer och höra Karlsson och Henning klaga, kommer aldrig sitta inne hos Lassa och reta han tillsammans med Anna, kommer aldrig vara inne på tjejtoan, inge mer vattenkrig, inge mer pruttkudde, inge mer domus på rasterna, inge mer damp med Jossan hos till exempel eva och uttern, inga mer franska lektioner med Opel, Julia och Alina, inge mer älvdalsskolan, kommer seriöst sakna det. Aldrig mer en träning i älvdalens ishall efter skolan, fan vilka minnen man har därifrån. Var där ungefär 4-5 dagar i veckan på vintern, typ det ända man gjorde. Det är också slut nu. Inge mer fotboll för OÄ-Åsen, men det är nästan det som känns skönt. För vad fan är vårat fotbollslag, ett litet lag dit man kommer och går när man har lust ingen som riktigt vill satsa allt. Hoppas det blir bättre i Borlänge, för det är nog där jag börjar satsa på riktigt, där har jag iaf möjligheterna. Finns så mycket som jag kommer sakna och som kommer förändras, så lika bra att ta vara på de här sista 5 veckorna på sommarlovet. 1 vecka kvar med älskling på det här sommarlovet, sen vet jag inte om han flyttar eller hur det blir, men vi ska fixa det! <3

Tack för kvällen igår också, Amanda, Jossan och Robert! :D <3

 

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback