sommarlov

Mitt bloggande går inte så just bra nu, har inte orkat. Har jobbat 3 veckor nu, 2 på kommunen på park och 1 vecka som ledare på fotbollsskolan. Duger väl.. Får i alla fall lite pengar och haft roligt och så hare ju varit underbart väder också. Och så klart nu när jag får sommarlov på riktgit så kommer de där skitvädret tillbaka, tråk tråk. Aja, hoppas det blir bättre igen!

Det blev inte som jag sa i förra inlägget att jag inte kommer träffa älskling på 7 veckor. Det tog en vecka sen tog jag tåget ner till örebro och var där en helg, väldigt roligt. Och nu har han snart varit hemma i en och en halv vecka, men på fredag åker han t göteborg så då tar det väl en månad tills vi ses... Vi får väl se hur det går utan att pussa min älskling på 30 dagar, har aldrig varit i från han så länge. När han kommer hem är det en vecka kvar tills skolan börjar, sen har jag ingen aning om hur någonting kommer bli, förutom att jag ska flytta till Borlänge då.

Det är fan otroligt men jag har inte tränat på 2 och en halv vecka (!), fattar inte hur jag har klarat mig utan fotbollen, men det går och nu ska jag  vila upp mig ordentligt. Nästa helg äre läger i Idre, med nå lag (mora eller färnäs? ingen aning) och om 2 veckor dalalagsuttagning, viktigt uttagning nu så är nog bäst jag börjar träna. Och förresten  så har vi ingen tränare längre, får väl se hur det blir med vårat lag.. Är ju sista säsongen är nu sen sliper man den här klubben där inte vill satsa, hoppas det bara inte är försent för mig att börja satsa nu.

Tror nog det är dags att sova nu, vet inte varför jag inte gör det men är väl för att älskling inte är här. Har sovit med han ända sen han kom hem nu, första natten (eller andra) utan han nu. Känns så tomt att ligga utan han, fast nu ligger ju i alla fall amanda och sanna här men dom somnade för ett bra tag sen. Tror nog jag ska fälla ner locket  här snart innan jag börjar lägga in mer bilder på bdb (hanna-ofc), för då blir jag väl uppe en timme till. Kan väl lägga in en bild som jag tog från älsklings bilddagbok, (som han skaffa idag) när jag ända skrivit så mycket om han. Min snygging, älskar dig! <3



finns en vän jag saknar väldigt mycket, skönt att få prata med dig nu <3

jag hatar svartsjuka!

Nu ska jag försöka sova och det ska nog gå bra, hare bra och godnatt! Eller godmorgon kanske? ;)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

saknar diig!!

2009-07-08 @ 11:34:39
URL: http://jooofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback