vart är solen?

hej hej, blev att träffa jossan och lina en liten stund igår. Jossan ny bratN eller? haha nejdå :) Vi drog väl till östäng och ät glass, fast jossan ville ju inte ha glass såklart ;) Sen vart vi dissade av alla så vi for väl hem och Lina tolkade med mig, det gick king (Y) Har inte så mycket mer att säga just nu, blir nog Balser idag, en stuga typ som vi har på väg upp mot sveg.. Sen så blir det nog lite träning imorgon, en vecka kvar nu..

Måste börja kolla efter dator och ny stor säng (ifall någon av mina kompisar eller älskling skulle vilja hälsa på!) nu, mindre än en månad kvar nu tills gymnasiet börjar och jag flyttar, NERVÖST!

BTW, håller på att få till någon design till bloggen, men vet inte vad jag ska göra. Vad tycker ni om headern då? :)

/hanna


           
  Jossan babe :D


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anonym

du är en Brat

2009-07-26 @ 03:05:39
URL: http://jooofin.blogg.se/
Postat av: Lina

mys vare :D snygg header ;)

2009-07-26 @ 12:22:42
URL: http://linnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback