back in business

Slut på lovet nu, skolan började idag med fotbollen och det blir bara roligare och roligare. Tråkigt att vi missar den på onsdag bara för att vi har novellskrivning, och vad ska man skriva om då då? Ingen aning, förslag?

Helgen var i alla fall jätterolig, saknar det redan. Åkte ner till Västerås i fredags med dalalaget, spelade mot Västmanland och vann med 2-0. Fan va taggade man var alltså, sån jävla härlig känsla i laget. Arenan var också väldigt nice, om man kände verkligen vilken känsla det var i hela laget. Sjukt häligt var det! Sedan kollade vi på killarnas match, men dom förlorade med 6-0 tror jag.. Åkte hem till hotellet och somnade direkt. Började lördagen med en lugn träning sedan vart det att vänta på matchen mot Stockholm och nu var det våran tur att förlora. Också med 6-0, det var inte så roligt men dom var jäkligt bra. Och vi gjorde väl vårat bästa om man ska lita på tränarna.. Två av de tre lagen skulle gå vidare till slutspel och vi kände oss rätt säkra på att det skulle bli vi och Stockholm. Om Västmanland skulle vinna mot Stockholm skulle vi inte gå vidare, men hur skulle stockholm kunna förlora mot västmanland så bra som dom spelade mot oss? Inte så stor chans va?

Åkte i alla fall med pappa hem på lördagen till Älvdalen och älskling, nu väntade man bara på resultatet från stockholm-västmanland matchen. Fick ett sms från nicole på söndagen: "Västmanland vann över Stockholm med 1-0". Läste jag rätt tänkte jag och fick läsa det igen.. Först vart jag helt chockad med sen så kom jag på att hon kanske skoja, men nej. Det var sant, så ja ni vet ju vad det betyder.. Vi har alltså åkt ur och får spela en liten tröst match, tror ingen trodde att det skulle bli så här. Jag har knappt fattat det än, nu är det lixom slut på dalalaget. Bara så där, kommer sakna det..

Men en sak som gjorde helgen lite bättre när man var lite depp var att jag fick träffa Jossan, även fast det bara var några minuter men ändå. Det behövdes! love you<3

<3


kommer kanske mer bilder sen, funkade inte att ladda upp...


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback