Då var det måndag igen..

Helt slut när dagen började och inte nog med det så hade vi fotboll, längtade bara tills träningen var slut. Kom sent till skolan, hade ont i huvudet och mådde illa. Sen sa jag att jag ju hade mitt otursarmband på mig så tog av det och dagen blev genast liiite bättre ;)

Tränade med a-laget ikväll, kul kul :) Ska träna med dom nu i tre veckor typ. Så nu blir det fotboll 2 gånger måndag och onsdag. Nej nu ska jag fortsätta plugga.. Men måste bara berätta en sak först, jag skickade typ 30 sms hela förra veckan och det är ungefär 4 per dag. Känner mig riktigt duktigt, men det kan ju bero på att glenn inte har någon mobil så jag har ju ingen att smsa med.. :)

I helgen har jag varit med älskling och bara tagit det lugnt eftersom det inte var någon allmänheten och så ville han inte gymma med mig för jag var för oseriös, haha ;D

Mitt skåp var fullt idag eftersom Nicole glömt nycklarna.. hehe :)


Hare bra!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback