Duktig Hanna

Idag har jag varit riktigt duktig :) Direkt jag kom hem tog jag en springtur, riktigt härligt att bara öka farten och inte känna att man blir trött, borde ju betyda något i alla fall. Efter jag sprungit gjorde jag lite styrketräning innan jag duschade. Efter duschen blev det lite plugg innan jag gick till tvättrummet och tvättade lite. Sen lagade jag mat, makaroner och köttbullar som vanligt. Sen ännu mer plugg och sen gå och lägga tvätten i torktumlaren. Dammsugade hela lägenheten sen också, så nu är det rent och fint :) Pluggade lite till innan jag gick ut och hämtade tvätten. Tillbaks här igen nu och har pluggat ännu lite till, sitter vid datan för att få se om glenn loggar in eftersom han inte har någon mobil så man får tag på honom.. Nu ska jag plugga lite till innan jag packar tills imorgon och diskar lite. Känner mig riktigt duktig idag :)

Kommer en bild från skolan..
Pratade om hur man skulle täcka ett sugmärke som "nämner-inga-namn" hade :) Göra en fläta över halsen kanske? ;)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback