flickallsvenskan

Nu vet jag äntligen vad tips-elit är för något, alltså fotbollsträningar med ett lag som kallas tips-elit. Har aldrig riktigt fattat vad det är för lag, men det är alltså ett lag som ska spela flickallsvenskan nästa år. De klubbar som har lag i allsvenskan eller norr- och söderettan har alltså ett lag i flickallsvenskan, 93:or och neråt är åldern. Så nästa säsong kommer man träffas ungefär var tredje vecka och köra matcherna mot dom andra lagen. Hoppas det var bra förklarat ;) Jag tycker i alla fall det låter skit kul. När vi inte spelar med tips-elit kommer vi alltså spela i division tre, så det blir många matcher vilket är super kul!

Nu börjar det bli klart också med att skriva över sig till kvarnsveden, ska fixas nu i november. Snart får jag också såna där snygga kvarnsveds träningskläder.

Mår toppen just nu!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback