Försovit mig!

Försovit mig.. Vaknade av att min mobil vibrerade på grund av att det var nå laddningsfel, så mitt alarm har alltså inte ringt. Hade ett missat samtal och ett sms från nicole läste dom och sen kollade jag klockan: 8:00. Då började vi fotbollen. Jag som vill spela.. Har 100% närvaro i skolan, och nu missar jag fotbollen bara för min laddare inte funkar..  Så nu får jag ta i lite mer på träningen i kväll ;) Ni kanske undrar varför jag har tid att sitta här nu men börjar faktiskt 20 i tio, så jag hinner..

Någon som har en Sony Ericsson laddare att låna ut?

Dagens kläder:
Linne - Gina tricot
Skjorta - JC
Jeansleggings - Gina tricot
Skor - Puma
outfit


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback