Håltimme

Sitter i datasalen, ska skriva ut min novell och forsätta på mitt franska arbete om Edith Piaf med Nicole. Vårat arbete kommer bli skit snyggt, men jag ser inte framemot tills att vi ska prata inför hela klassen, på franska! Alltså jag kan knappt uttala ett ord på franska, tyckte till och med det var pinsamt att redovisa inför 5 personer i våran förra franska grupp, haha. Sen så frågade våran lärare om jag och nicole vill spela in våra röster på våran power point så att hon kunde spela upp power pointen på öppet hus. Det känns jäkligt roligt att alla som kommer dit ska få höra mig prata franska, men vår lärare kanske ändrar sig när hon hör mig redovisa så jag slipper ;)

Edith Piaf

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback